Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

NOĆ KAZALIŠTA 2021. / OSVRT

Newsletter prijava

Klikom na kućicu potvrđujete da dozvoljavate "Centru za Kulturu i Obrazovanje Susedgrad" da koristi vaš email u svrhu slanja promotivnih i drugih obavijesti (pozivi na koncerte, izložbe, predstave i druge aktivnosti) vezanih uz rad centra putem newslettera. Vaš email biti će korišten u web aplikaciji koja je u vlasništvu treće strane, vaša email adresa osim u tu svrhu nigdje drugdje neće biti korištena. Vašu dozvolu možete povući u bilo koje vrijeme, više informacija dobiti će te u svakom budućem newsletter-u koji će biti poslan od strane centra.

Upišite broj sa slike:

Sudjelovanjem u ovogodišnjoj 13. po redu manifestaciji obilježili smo Noć kazališta s dva događanja u dvorani Centra. Ugostili smo Lutkarsku scenu Ivane Brlić Mažuranić i Teatar Tirenu. Scena Ivane Brlić Mažuranić je za naše najmlađe posjetitelje pripremila kazališnu predstavu „Roda i lisac”, duhovitu i dinamičnu basnu koja sadrži nekoliko važnih poruka za djecu. U kasnijim večernjim satima pozornicu je preuzela Teatar Tirena s kazališnom predstavom „Nemreš pobjeć od nedjelje”, suvremenom pričom o ljubavi, od zaljubljenosti do rutine. Nadamo se da ćemo ponovno imati priliku ugostiti iznimno talentirane glumce poput današnjih te sudjelovati i iduće godine u najčarobnijoj noći godine – manifestaciji Noći kazališta.

Besplatna kazališna predstava za djecu PALAC SIM, PALAC TAM / Mali Teatar

OBJAVLJENO: 23.06.2022 09:51

Besplatna kazališna predstava na otvorenom za djecu „PALAC SIM, PALAC TAM” održat će se 27.6.2022. godine (ponedjeljak) u 19,00 sati na Susedgradskoj ljetnoj promenadi u Španskom, Trg Ivana Kukuljevića 9. Predstavu nastalu prema nagrađivanom tekstu ilustrirane pripovijetke Silvije Šesto „Palac Sim, Palac Tam“ glumac priča ne samo riječima već i različitim drugim sredstvima pripovijedanja, od kojih dominira upotreba ritma kroz tehniku tjelesnih perkusija, tzv. “body percussion". Priča je to o palcima dječaka Darka koji se kroz njegovo odrastanje često svađaju, čineći tako dječaka podijeljenog na dva pola. Tolerancija, različitosti, potreba za sjedinjavanjem, pobjeđivanje osobnih previranja, prijateljstvo, zajedništvo, samo su neke od tema kojima se ovaj slojeviti tekst bavi. Režija: Davor Dokleja, Igra: Igor Baksa. Pridružite nam se, očekujmo Vas!!!

Najnovija autorska predstava za djecu iz „kazališnog kovčega“ UO KD SMJEŠKO

OBJAVLJENO: 24.05.2022 11:36

Na Dan grada Zagreba 31.5.2022. (utorak) u 18,30 sati, Kazališna družina „Smješko” na otvorenom prostoru ispred Centra za kulturu i obrazovanje Susedgrad na generalnoj probi za javnost predstviti će svoju novu autorsku predstavu za djecu „Puffi u šumi”. Uzrast 3+. Ulaz je slobodan. Dobro nam došli!

Kazališna predstava „Igra se nastavlja” / Kazalište prijatelj

OBJAVLJENO: 05.05.2022 19:55

Kazališna predstava „Igra se nastavlja” / Kazalište Prijatelj U Centru za kulturu i obrazovanje Susedgrad, 3.5.2022. godine, u 10,00 sati, za osnovne škole odigrana je predstava „Igra se nastavlja” Kazališta Prijatelj.